Inscenace již není v repertoáru
Ohlasy diváků
-
4.6.2012
U.
Nezapomenutelným zážitkem pro nás bylo představení baletu Jihočeského divadla v Třebíči. S napětím jsme očekávali vystoupení Zdeňka Mládka (našeho rodáka) a byli jsme na něho právem hrdí s jakou elegancí, procítěním, vysokým nasazením tančil. Přáli bychom celému souboru štěstí v další práci. BRAVO!!!! a děkujeme
-
16.5.2011
Marie P.
Včerejší Bolero bylo skutečně skvělé, ostatně jako pokaždé když se jedná o představení baletu Jihočeského divadla. Rozmanitost jednotlivých částí a jejich samotné provedení mě nenechalo ani na chvíli v klidu. Moc děkuji všem zúčastněným, hlavně pak pánům Mládkovi, Svidró, Rovó, Sadílkovi...a tanečnicím Mormeneo, Mládkové, Bogdan, Šneiderové...zkrátka všem moc díky. Marie
-
16.5.2011
Ing. K.
Bolero 12.5. bylo úžasný, tímto bych chtěl poděkovat pánům A. Egerházimu a M. Radačovskému za jejich choreografie,celému týmu lidí,kteří se na tomto večeru podíleli a v neposlední řadě především tanečníkům,před kterými fakt smekám. Takovou taneční smršť jsem skutečně nečekal. Dokázali jste mě rozesmát, nechali mě namalovat s vámi duhu, rozmanitě povečeřet, pustit mě do svého nitra a nakone... Celý text
Bolero 12.5. bylo úžasný, tímto bych chtěl poděkovat pánům A. Egerházimu a M. Radačovskému za jejich choreografie,celému týmu lidí,kteří se na tomto večeru podíleli a v neposlední řadě především tanečníkům,před kterými fakt smekám. Takovou taneční smršť jsem skutečně nečekal. Dokázali jste mě rozesmát, nechali mě namalovat s vámi duhu, rozmanitě povečeřet, pustit mě do svého nitra a nakonec na maximum aktivovat všechny moje buňky v těle. Díky,že jste mi tohle vše dovolili prožít během jednoho jediného večera. Neskutečný zážitek!!!!! Gratuluji!!! Už se těším na příště, Libor.
-
28.4.2011
Petra
Bolero Krása, krása krása. Když bych měla něco vypíchnout, tak určitě představení Dinner a výkony Nikol Šneiderové a Barbory Šťastné a závěrečné představení Bolero a v něm výkony všech tanečníků, zejména Barbory Coufalové a Viktora Svidró. Opravdu krásný vrchol celého večera. Ještě jednou velký dík.
-
14.4.2011
Slávek
Jsem velmi rád, že jsem využil příležitosti k návštěvě páteční premiéry Bolera. Chci vyjádřit obdiv p. Egerházimu za skvělé choreografie a též tanečníkům za neobvyklý zážitek, radost a nadšení z úžasných taneč. kreací. Přiznávám, že mě celkově toto představení doslova porazilo. Jen v inscenaci Dinner jsem zaznamenal rozpačitost, trochu jsem postrádal jistý drive. Také bohužel úvodní duet 1... Celý text
Jsem velmi rád, že jsem využil příležitosti k návštěvě páteční premiéry Bolera. Chci vyjádřit obdiv p. Egerházimu za skvělé choreografie a též tanečníkům za neobvyklý zážitek, radost a nadšení z úžasných taneč. kreací. Přiznávám, že mě celkově toto představení doslova porazilo. Jen v inscenaci Dinner jsem zaznamenal rozpačitost, trochu jsem postrádal jistý drive. Také bohužel úvodní duet 1+1 - krásná choreografie i hudba, v ženské roli odtančená C .P. Mormeneo - mě trochu zklamal. Domnívám se, že tanečnice neuměla využít výmluvný hudební doprovod a potencionálně nádherný duet lehce sebevědomně proměnila v poněkud provinční taneček bez hlubšího významu. Škoda. Ovšem pro strhující závěrečné Bolero se mi nedostává slov! Mohu jen přiznat, že takovou emoční smršť jsem v mod. baletu ještě nezažil. Moc děkuji skvělým tanečnicím B. Coufalové a P. Bogdan, p. B. K. Nagy, V. Svidró, Z. Mládkovi i ostatním. Byli jste jedineční a prostě vynikající. Jen tak dál a celému souboru přeji mnoho takových tan. příležitostí. Zasloužíte si je.
-
14.4.2011
Attila ?.
Vážený pane Roubale, nejprve bych Vás chtěl ujistit, že divácké ohlasy na našich webových stránkách nejsou revidovány, ani cenzurovány, tedy pokud nejsou napsány vulgárně. Zároveň Vám mohu garantovat, že uveřejněné reakce jsou skutečně od našich diváků, nikoli od příznivců z řad Tanečního centra Praha. Co se týče Tanečního centra Praha, jsem hrdý, že s nimi můžeme spolupracovat. Považuj... Celý text
Vážený pane Roubale, nejprve bych Vás chtěl ujistit, že divácké ohlasy na našich webových stránkách nejsou revidovány, ani cenzurovány, tedy pokud nejsou napsány vulgárně. Zároveň Vám mohu garantovat, že uveřejněné reakce jsou skutečně od našich diváků, nikoli od příznivců z řad Tanečního centra Praha. Co se týče Tanečního centra Praha, jsem hrdý, že s nimi můžeme spolupracovat. Považuji tuto „líheň“ mladých tanečníků za jednu z nejlepších v České republice a jsem rád, že naše spolupráce, která započala již během mého působení v Maďarsku, může pokračovat i tady. Těší mne, když můžeme vystupovat spolu s jejich studenty, když nás zvou jako hosty na akce, které pořádají, a také když mne pan Schneider pozve jako choreografa a pedagoga, abych se studenty nastudoval některou z mých choreografií a předal jim alespoň část ze svých zkušeností. K recenzi, na kterou uvádíte odkaz, mohu říci jen jedno – ne každý, kdo píše o baletu, nebo umění obecně, je fundovaný kritik. Slečnu Štindlovou, bohužel, osobně neznám a na Tanečních aktualitách nemá žádný profesní životopis, ale předpokládám, že je také studentkou oboru taneční věda na HAMU jako většina jejich redaktorů. Studium taneční vědy však ještě z nikoho nedělá skutečného recenzenta. Aby mohl být člověk považován za odborného kritika, musí se hodně učit od svých zkušenějších kolegů (např. četbou jejich recenzí), shlédnout nespočet představení, neustále je srovnávat a donekonečna se pídit po informacích, ať už o inscenačním týmu, nebo o inscenaci samotné a její ideové koncepci (k tomu je dobré chodit na tiskové konference, kde jsou veškeré tyto informace podány). Až na základě těchto informací je možné hodnotit, zda se autorovi podařilo sdělit a vyjádřit to, co zamýšlel. Samozřejmě, nejsem tak ješitný, abych si myslel, že se má práce bude líbit všem. Každý člověk má svůj vlastní vkus, každému se líbí něco jiného. Toho, kdo je vyznavačem tradičního klasického baletu, jistě mé dílo neosloví. To však není důvod k napadání mé choreografické práce a k jejímu označení jako „rozpačité“. Troufám si říct, že i mezi českobudějovickým publikem je čím dál více lidí, kteří současnému pojetí baletu přicházejí na chuť. Svědčí o tom i reakce publika na premiéře „Bolera“ – diváci si vyžádali šest opon a ocenili náš výkon ovacemi ve stoje. O „nekvalitě“ mé práce jistě svědčí i to, že mé choreografie byly a jsou uváděny v Praze, Maďarsku (zde jsem v roce 2003 získal prestižní Harangozovu cenu za výjimečné umělecké počiny v oblasti taneční kultury), ale také v USA. Za důkaz toho, že svou práci dělám dobře, považuji i Cenu Divadelních novin za událost sezóny, kterou jsem loni obdržel za režii a choreografii inscenace Pták Ohnivák, nebo ocenění Zdeňka Mládka cenou Thálie ČR za sólovou roli v inscenaci So in Love. Za „známku kvality“ můžeme bezpochyby považovat i spolupráci se současným nejlepším choreografem Jiřím Kyliánem a s Václavem Kunešem, jejichž choreografie Un Ballo a Neen-Ya máme tu čest – na rozdíl od jiných regionálních divadel – uvádět. Na závěr bych Vám chtěl poděkovat, že jste mne přiměl se zastavit a zamyslet se, na což nemám kvůli svému pracovnímu vytížení příliš času. Díky tomu jsem si uvědomil, kolik dobrých věcí jsem za necelé dvě sezóny svého působení v Jihočeském divadle udělal. Děkuji a doufám, že budete naše představení nadále navštěvovat.
-
14.4.2011
Jaromír R.
Dobrý den, mám opravdu upřímnou radost, že podpora panu Egerházimu organizovaná Tanečním centrem Praha je tak enormní, až se jí nedá věřit. Věřte mi, že tento revidovaný a cenzurovaný výběr z našich diváckých ohlasů je mi i mým přátelům pro smích. Frenetické ohlasy na práci baletu (ačkoliv jeho návštěvnost je průměrná) vyznívají mezi ostatními spíše skromnými reakcemi na zbyly repertoár JD... Celý text
Dobrý den, mám opravdu upřímnou radost, že podpora panu Egerházimu organizovaná Tanečním centrem Praha je tak enormní, až se jí nedá věřit. Věřte mi, že tento revidovaný a cenzurovaný výběr z našich diváckých ohlasů je mi i mým přátelům pro smích. Frenetické ohlasy na práci baletu (ačkoliv jeho návštěvnost je průměrná) vyznívají mezi ostatními spíše skromnými reakcemi na zbyly repertoár JD směšně. Závěrem mého "ohlasu" na ohlasy si dovolím upozornit na recenzi na Tanečních aktualitách, kde již opakovaně označují práci pana Egerháziho za slušně řečeno rozpačitou: http://www.tanecniaktuality.cz/bolero-v-jihoceske-metropoli-co-by-na-to-rekl-ravel/. Vaše logo zatmění (či co má nový look vaší propagace představovat) je v JD co se týče baletního souboru signifikantní. Vím, že nemám šanci se dostat s touto reakcí na web, každopádně pevně věřím, že si ho přečtou zodpovědní lidé v rámci JD. Berte to jako příspěvek k těm ostatním, které dozajista chodí...