Attila Egerházi

umělecký šéf baletu, choreograf / Balet
 

/ Repertoár

premiéra 18. 3. 2016

/ Repertoár - archiv

27. 11. 2015
29. 7. 2015
20. 3. 2015
17. 10. 2014
1. 2. 2014
7. 12. 2013
7. 12. 2013
22. 11. 2013
18. 7. 2013
19. 4. 2013
12. 10. 2012
5. 7. 2012
13. 4. 2012
11. 11. 2011
8. 4. 2011
8. 4. 2011
4. 2. 2011
19. 11. 2010
1. 10. 2010
23. 7. 2010
23. 7. 2010
14. 7. 2010
19. 3. 2010
20. 11. 2009
Attila Egerházi / Z médií
zakultu-
rou.cz
12. 4. 2016
MF dnes
18. 3. 2016
www.budejcka-
drbna.cz
18. 3. 2016
Divadlo.cz
16. 3. 2016
Taneční aktuality
18. 3. 2016
Právo
17.3.2016
www.mezina-
mi.cz
5. 12. 2015
www.rozh-
las.cz
27. 11. 2015
MF dnes
26. 11. 2015
Týden.cz
23. 11. 2015
Blesk.cz
23. 11. 2015
kulturne.com
26. 11. 2015
Divadlo.cz
23. 7. 2015
Deník
28. 5. 2015
Deník
26. 5. 2015
www.rozh-
las.cz
26. 5. 2015
www.operap-
lus.cz
25. 5. 2015
www.budejcka-
drbna.cz
25. 5. 2015
Deník
15. 5. 2015
Divadlo.cz
14. 5. 2015
Deník
13. 5. 2015
www.divadel-
ninoviny.cz
12.5. 2015
MF dnes
11. 5. 2015
www.operap-
lus.cz
11. 5. 2015
www.idnes.cz
11. 5. 2015
www.idnes.cz
11. 5. 2015
Deník
7. 5. 2015
www.rozh-
las.cz
28. 3. 2015
MF dnes
20. 3. 2015
Právo
20. 3. 2015
českobudějo-
vický.deník.cz
Taneční zóna
část 1 / zima 2013
Taneční zóna
část 2 / zima 2013
Deník
7. 12. 2013
www.nejlepsi-
adresa.cz
4. 12. 2013
MF dnes
4. 12. 2013
www.rozh-
las.cz
22. 11. 2013
MF dnes
18. 11. 2013
www.nejlepsi-
adresa.cz
15. 11. 2013
Taneční aktuality
13. 11. 2013
topzine.cz
20. 7. 2013
Barbar
7-8/2013
Sem tam
č. 22
Týdeník Budějovicko
24. 4. 2013
budvice.cz
16. 4. 2013
MF dnes
20. 4. 2013
scéna.cz
22. 4. 2013
Deník
19. 4. 2013
Taneční aktuality
18. 4. 2013
www.jihoces-
kenovinky.cz
18. 4. 2013
Právo
18. 4. 2013
www.nejlepsi-
adresa.cz
17. 4. 2013
Divadlo.cz
15. 4. 2013
Taneční aktuality
11. 4. 2013
Taneční aktuality
5. 4. 2013
Taneční aktuality
20. 1. 2013
Divadlo.cz
11. 1. 2013
5+2 dny
29. 11. 2012
Taneční aktuality
14. 11. 2012
MF dnes
12. 10. 2012
Deník
12. 10. 2012
Týdeník Budějovicko
10. 10. 2012
MF dnes
8. 10. 2012
Divadlo.cz
3. 10. 2012
Taneční aktuality
3. 10. 2012
www.tánckri-
tika.hu
25. 6. 2012
Haló noviny
3. 9. 2012
Taneční aktuality
16. 7. 2012
Deník
3. 7. 2012
MF dnes
2. 7. 2012
Deník
21. 5. 2012
Právo
17. 5. 2012
www.nejlepsi-
adresa.cz
16. 5. 2012
Divadlo.cz
15. 5. 2012
www.jihoces-
kenovinky.cz
12. 11. 2011
www.jihoces-
kenovinky.cz
13. 4. 2012
MF dnes
13. 4. 2012
Deník
13. 4. 2012
Právo
13. 4. 2012
Divadlo.cz
10. 4. 2012
www.semtam.-
net
listopad 2011
Divadelní noviny
č. 19 / 15. 11. 2011
Sem tam
č. 16 / 11 / 2011
Deník
18.1.2011
Sedmička
8.7.2010
Deník
29.6.2010
Deník
12.11.2009

Vzdělání

- klasický balet a moderní techniky v Budapešti (škola Jeszenzsky Endre)
- získal diplom Mad’arské taneční akademie -obor pedagogika (absolvoval 1998)
- pedagogové: André Glegolsky (classical ballet), Milton Mayers (Horton technigue), Joe Alegado (Limone technigue),Sonia Mota (Falco technigue), Armbgard von Bardelleben (Graham technigue), Matt Mattox (Mattox technigue)

 Taneční praxe

- 1986 - 1988 / člen Vienna Dance Laboratory (ředitel Ismael Ivo)
- 1989 - 2000 / člen Hungarian National Ballet

 Pedagogická praxe

- 1989 - 2000 / pedagog na Mad’arské taneční akademii
- od roku 1990 / host, pedagog a choreograf pro různé skupiny a pro Mezinárodní taneční kurzy (Prague, Vinna, Norfolk, Buenos Aires, Italy, Germany, Switzerland)

Umělecká a organizační praxe
- 1990 – 1998 / zakladatel, pedagog a choreograf Budapest Dance Theater
- 1998 – 2000 / umělecký ředitel Choreografického studia v Hungarian National Ballet
- 2001 - 2003 / umělecký ředitel Ballet Pécs
- 2004 – 2006 / ředitel Debrecen Ballet
- od roku 2006 / ředitel a zakladatel Hungarien Ballet Theater

Ocenění
- 2003 / Cena Harangozó (za výjmečné umělecké činy v oblasti taneční kultury)
- 2010 / Cena Divadelních novin za událost sezóny za režii a choreografii baletu Pták Ohnivák.

 

Education
- Classical ballet and Graham techniques in Budapest (school of Jeszenzsky Endre)
- diploma in Hungarian Dance Academy –pedagogy (graduated 1998) and later choreography
- teacher: André Glegolsky (classical ballet), Milton Mayers (Horton technique), Joe Alegado (Limone technique),Sonia Mota (Falco technique), Armbgard von Bardelleben (Graham technique), Matt Mattox (Mattox technique)

Stage experience
- 1986 - 1988 / member of Vienna Dance Laboratory (director Ismael Ivo)
- 1989 - 2000 / member of Hungarian National Ballet

 Teaching experience
- 1989 - 2000    teacher on Hungarian Dance Academy
- from 1990 / guest, teacher and choreographer on different companies and international curses (Prague, Vienna, Norfolk, Buenos Aires, Italy, Germany, Switzerland), Tanz forum Wien és Move On Vienna, Austria, „Let’s Dance“ – Regio Emilia, Italy, Gandersheim Tanz und Bewegung Schule – Bad Gandersheim, Germany, Tolly´s Dance Company – Bern, Switzerland, Summer Dance School – Prague from 1999, Czech Republic, International Dance Week Prague from 2000, Czech Republic

Managing and leadership experience:
- 1990 – 1998 / founder, teacher and choreographer of Budapest Dance Theater
- 1998 – 2000 / artistic director of choreographic studio of Hungarian National Ballet
- 2001 - 2003 / artistic director of Ballet Pécs
- 2004 – 2006 / director of Debrecen Ballet
- od roku 2006 / founder and director of Hungarian Ballet Theater

Price
- 2003 Harangozó prize (for high level artistic works in Hungarian Culture)
- 2010 Prize of Theater Magazine (for choregraphy of ballet Firebird)

Choreografie

1990 The Home (Budapest Dance Theatre)
1991 Requiem for Youth (Budapest Dance Theatre, Ballet Pécs)
1992 Four seasons Budapest Dance Theatre
1994 Appolos and some Velus Budapest Dance Theatre, Virginia Ballet Theatre
1996 Porcelain Candle Hungarian National Ballet
1998 Reminiscencies (Ballet Pécs), Talking Bodies (Hungarian National Ballet,Ballet Pécs,Hungarian BalleTheatre)
1999 Featherless-winged Angels (Buenos Aires, Balleto Argentina-Julio Bocca), White Lotuses (Budapest Dance Theatre)
2000 Lost Senses (Ballet Prague Junior), Closed Courtain duet (Hungarian National Ballet,Ballet Prague Junior, Hungarian BalleTheatre)
2001 Play-grounds (Ballet Pécs), Wind Rises (Ballet Pécs), Closed-courtains (Ballet Pécs,Ballet Debrecen,Hungarian BalleTheatre), Závislosti Ballet Prague Junior
2002 Carmen (Ballet Pécs, Ballet Debrecen,Hungarian BalleTheatre), Nutcracker (Ballet Pécs,Ballet Debrecen,Hungarian BalleTheatre)
2003 Glass Angels (Ballet Prague Junior), The Miraculous Mandarín (Ballet Pécs,Ballet Debrecen, Hungarian BalleTheatre), So In Love (Balet Prague Junior), Heavy light (Hungarian National Ballet)
2004 Burlesque (Ballet Debrecen), Firebird (Estonian National Ballet Hungarian BalleTheatre), Panta Rei (Ballet Győr)
2005 Painted Rainbow (Finland National Ballet,Ballet Prague Junior,Debrecen Ballet,Hungarian BalleTheatre), Dream Parts (Ballet Debrecen ,Hungarian BalleTheatre), Flash Back (Ballet Prague Junior), Joseph and the amazing… Theatre of Debrecen (musical)
2006 Mirabell Ballet Debrecen Hungarian BalleTheatre
2007 Black in White (Hungarian BalleTheatre), White Silence (Hungarian BalleTheatre), Carioca (Hungarian BalleTheatre, Ballet Prague Junior), Dióhejban (Hungarian BalleTheatre), Dottie Annie in Farawayland (Hungarian BalleTheatre)
2008 Glance (Hungarian BalleTheatre, Balet Praha Junior), Rouge - Bolero Hungarian BalleTheatre
2009 Serenade (Hungarian BalleTheatre), Frozen Roses (Hungarian BalleTheatre), Zero Gravity (Hungarian BalleTheatre)

Významný evropský choreograf a taneční pedagog. Vzdělání získal na škole klasického baletu a moderní techniky v Budapešti a na Maďarské taneční akademii, obor pedagogika (1998). V průběhu dalších let byl členem Vienna Dance Laboratory a Hugarian National Ballet. Je zakladatelem, pedagogem a choreografem Budapest Dance Theater a Hungarian Ballet Theater. V letech 2001 – 2006 byl uměleckým ředitelem Ballet Pécs a Debrecen Ballet. V roce 2003 získal významné ocenění Harangozó udělované za výjimečné umělecké činy v oblasti taneční kultury.

Od sezóny 2009/2010 je uměleckým šéfem baletu Jihočeského divadla. Pod jeho vedením se balet JD představil především novým uměleckým profilem a koncepcí. V Českých Budějovicích se uvedl svými choreografiemi So In Love, Carmen, Pták Ohnivák, Podivuhodný mandarín, před Otáčivým hledištěm Český Krumlov představil taneční burlesku na Mendelssohnovu hudbu ke Snu noci svatojánské. Attila Egerházi je také nositelem Ceny Divadelních novin 2010 za událost sezóny za režii a choreografii Stravinského baletu Pták Ohnivák. V roce 2015 získal „Cenu za autorské dílo“ za inscenaci Kauza Kafka v soutěžní přehlídce Balet 2014.



Václav Kuneš a  Attila Egerházi - příprava choreografie  Neen-Ya - baletní studio Jihočeského divadla
Attila Egerházi / Z vašich ohlasů

Labutí jezero, 3. 8. 2015

Nová choreografie Labutího jezera je grandiózní! Byli jsme uchváceni vynalézavostí choreografie, estetikou a tanečním nastudováním. Vřelé gratulace panu Egerházimu!
Hannelore Richtsfeld

Labutí jezero, 25. 3. 2015

Labutí jezero bylo skvělé. Byla jsem skoro na všech inscenacích baletů pana Egerháziho, každá je jiná, jedinečná, provokující k zamyšlení. Děkuji za nádherný zážitek
Magdalena Maršíková

13. 1. 2014

Chtěla bych se připojit k názoru z 2.12.2013 na současný repertoár baletního souboru. Většina inscenací je moderní tanec na černém či tmavě šedém jevišti v černých či tmavých kostýmech. I přes nespornou kvalitu tanečníků většina představení působí ponuře a díky choreografiím stereotypně. Na předplatné hudební řady nás jezdí z Borovan a Ledenic 35. Většina z nás by uvítala alespoň jedno představení v sezoně klasického baletu  - na špičkách a v jiné barvě než tmavé.  Nicméně oceňujeme vysokou úroveň baletního souboru pod vedením Attily Egerháziho. 
Eva Tyrnerová

Sen noci svatojánské, 2. 5. 2011

Díky za skvělý čtvrteční SEN, bylo to doopravdy jako ve snu. Nejlepší byla Titánie s Oberonem a Puk. Díky pane Egerházi!
Pavel Malík

Sen noci svatojánské, 22. 4. 2011

Ale představím si ještě jeden Sen noci svatojánské, ten z Jihočeského divadla… A zapomínám na knihu a jsem překvapena, že jeden geniální Maďar dokáže vyjádřit všechnu tu krásu v jedné hodině - beze slov, pouze prostřednictvím nádherného propojení tance, hudby, světel, barev a pohybu - tak úžasně, že zůstávám bez dechu a beze slov v údivu, a pociťuji nepopsatelnou radost, krásu a štěstí.
Jaroslava Vlčková

Bolero, 14. 4. 2011

Dobrý den, mám opravdu upřímnou radost, že podpora panu Egerházimu organizovaná Tanečním centrem Praha je tak enormní, až se jí nedá věřit. Věřte mi, že tento revidovaný a cenzurovaný výběr z našich diváckých ohlasů je mi i mým přátelům pro smích. Frenetické ohlasy na práci baletu (ačkoliv jeho návštěvnost je průměrná) vyznívají mezi ostatními spíše skromnými reakcemi na zbyly repertoár JD směšně. Závěrem mého "ohlasu" na ohlasy si dovolím upozornit na recenzi na Tanečních aktualitách, kde již opakovaně označují práci pana Egerháziho za slušně řečeno rozpačitou: http://www.tanecniaktuality.cz/bolero-v-jihoceske-metropoli-co-by-na-to-rekl-ravel/. Vaše logo zatmění (či co má nový look vaší propagace představovat) je v JD co se týče baletního souboru signifikantní. Vím, že nemám šanci se dostat s touto reakcí na web, každopádně pevně věřím, že si ho přečtou zodpovědní lidé v rámci JD. Berte to jako příspěvek k těm ostatním, které dozajista chodí...
Jaromír Roubal

Bolero, 14. 4. 2011

Jsem velmi rád, že jsem využil příležitosti k návštěvě páteční premiéry Bolera. Chci vyjádřit obdiv p. Egerházimu za skvělé choreografie a též tanečníkům za neobvyklý zážitek, radost a nadšení z úžasných taneč. kreací. Přiznávám, že mě celkově toto představení doslova porazilo. Jen v inscenaci Dinner jsem zaznamenal  rozpačitost, trochu jsem postrádal jistý drive. Také bohužel úvodní duet 1+1 - krásná choreografie i hudba, v ženské roli odtančená C .P. Mormeneo - mě trochu zklamal. Domnívám se, že tanečnice neuměla využít výmluvný hudební doprovod a potencionálně nádherný duet lehce sebevědomně proměnila v poněkud provinční taneček bez hlubšího významu. Škoda. Ovšem pro strhující závěrečné Bolero se mi nedostává slov! Mohu jen přiznat, že takovou emoční smršť jsem v mod. baletu ještě nezažil. Moc děkuji skvělým tanečnicím B. Coufalové a P. Bogdan, p. B. K. Nagy, V. Svidró, Z. Mládkovi i ostatním. Byli jste jedineční a prostě vynikající. Jen tak dál a celému souboru přeji mnoho  takových tan. příležitostí. Zasloužíte si je.
Slávek

Bolero, 14. 4. 2011

Děkujeme za úžasný zážitek při shlédnutí páteční premiéry. Závěrečné Bolero bylo nepřekonatelné, krásná třešnička na dortu. U většiny účinkujících vynikl jejich talent a láska k této práci, jako např. sl. Coufalová, sl. Bogdan, pí. Mládková, V. Svidró, J. Sadílek, Š. Kubáň. Zklamání pociťuji pouze u sl. Mormeneo, v první inscenaci 1+1 její výkon byl více než průměrný, domnívám se a narozdíl od jiných, že se nedokázala dostatečně vcítit do podmanivé hudby a krásné choreografie p. Attily.
Katka

Bolero, 14. 4. 2011

Velký dík všem tanečníkům jihočekého baletu za skvěle strávený páteční večer. Úžasné choreografie pana A. Egerházy, krásná hudba a báječné výkony tanečníků mě naprosto nečekaně ohromily a potěšily.Nemohu nezmínit Painted Rainbow, Closet Curtain a naprosto jedinečné, dech beroucí Bolero - jsou pro mě nezapomenutelným zážitkem.Zároveň říkám bravo i velmi citlivému a profesionálně dokonalému tanečnímu projevu charismatické Barbory Coufalové. Úžasná lehkost, čistý výraz  a preciznost tanečního vyjádření mě doslova braly za srdce. Děkuji též i sl. Petronele Bogdan, pánům V. Svidró, Z. Mládkovi a všem ostatním. A do budoucna přeju hodně štěstí a přehršel dalších úžasných choreografií nám divákům pro radost.
Jaroslav

Bolero, 11. 4. 2011

Páteční balet byl opět unikátní a Attila má nezaměnitelný baletopis. Hostující chor. a jeho Dinner byl také zajímavý, ale neměl tam cosi, co tam umí "nacpat" Attila.
Ivabed

Bolero, 11. 4. 2011

Touto cestou chci poděkovat všem účinkujícím a autorům, kteří se podíleli na realizaci komponovaného představení „Bolero“ a na jeho uvedení na prknech Jihočeského divadla. Byl to pro mne a dceru Magdu zážitek, na který budeme ještě dlouho vzpomínat. Zvlášť oceňuji výkony tanečníků, kteří účinkovali v několika částech tohoto představení jako např. Zdeněk Mládek, Viktor Svidró, Petronela Bogdan, Cristina Porres Mormeneo a další a dále poděkování patří režisérovi a choreografovi v jedné osobě panu Attila Egerházimu za práci, kterou odvádí.
Honza

Bolero, 11. 4. 2011

Myslela jsem si, že Taneční delikatesy nic nepřekoná, po zhlédnutí včerejšího představení Bolero jsem byla rychle vyvedena z omylu. Nejkrásnější představení, které jsem kdy v JD navštívila. Z představení čiší spousta emocí, ať už se jednalo o 1+1, Closed Curtain, Painted Rainbow nebo o samotné Bolero. Attila Egerházi je skutečný umělěc a jeho dovednost spojit tak dokonalým způsobem tanec s hudbou je neuvěřitelná. Můj obdiv mají též tanečníci - Cristina Porres Mormeneo, Petronela Bogdan,  Béla Kéri Nagi a Jakub Sadílek. Mockrát Vám všem děkuji za nádherný večer!!!
Petra

Sen noci svatojánské, 14. 2. 2011

V pátek 11.2. jsme shlédli představení Sen noci svatojánské v podání baletního souboru. Co napsat - krásné, úsměvné, pohodové, radostné, výborné výkony tanečníků počínaje Oberonem, přes Puka a konče poslední vílou. Za to patří dík celému souboru baletu Jihočeského divadla a jeho uměleckému vedoucímu Attilovi Egerházimu. Děkujeme.
Lída a Honza

Sen noci svatojánské, 8. 2. 2011

Premiéra byla úžasná. Viděl jsem představení na Krumlově a musím říci, že přenesení představení do zděného divadla se p. Attilu Egerhazimu  povedlo. Ovšem na rozdíl od názoru rodiny Válkovi si myslím, že slečna Schneiderová nelze pí. Mládkovou nahradit. Srovnání  vyznělo lépe pro slečnu Schneiderovou. Paní Mládková byla bohužel méně výrazná.  Jinak velký dík patří všem členům baletního souboru
Ivan Brož

Sen noci svatojánské, 8. 2. 2011

Musíme se připojit k ostatním kladným ohlasům, páteční premiéra Snu noci svatojánského byla fantastická. Skvělé výkony celého souboru, především pak Světlany Mládkové a Zdeňka Mládka jsme s přítelkyní přímo hltali. Jejich souhra nás naprosto uchvátila a zanechává v nás i nadále přetrvávající pocit  harmonie a naděje, že i přes chamtivost a rozdíly jejich rolí byla právě láska ta co vítězí. Umělci se zhostili svých rolí s neskutečnou opravdovostí, která se pak za pomocí nádherné hudby přelila snad do každého diváka. Gratuluji všem účinkujícím,celému orchestru, dirigentovi a v neposlední řadě také šéfovi baletu Attilovi Egerházimu za skvělý výběr interpretů a vůbec celého díla. Děkujeme Jihočeskému divadlu za skvělý zážitek!!!
Petr

Taneční delikatesy, 6. 1. 2011

DELIKATESY,které jsme "ochutnali" v Jihočeském divadle, byli po všech stránkách skvělé. Všechny tři části byly výborně zatančeny a ne jen stroze odcvičeny. Především prostřední část na písně Niny Simone, kterou máme rádi, byla umocněna skvělými výkony. Nejen jim, ale vůbec všem účinkujícím a jejich šéfovi moc děkujeme za krásný zážitek. Ještě jednou BRAVO!!! 
Katka a Libor Vrbatovi

Pták Ohnivák, 23. 3. 2010

Vážení příznivci, ale i odpůrci nového pojetí baletu Jihočeského divadla. Neuplynulo mnoho času, kdy jsme měli možnost shlédnout představení Carmen, které nás okouzlilo. Vždy však zůstává malý otazník. Čím nás překvapí příště pan Attila Egerházi? Naše odpověď zní: Další baletní premiérový večer s Podivuhodným mandarínem a Ptákem Ohnivákem nás zkrátka opět dostal, a to v nejlepším smyslu slova. Při prvních tónech Bartókovy expresivní hudby jsme zažili doslova pozitivní šok. Uchvacující hudba, brilantní výkony všech protagonistů, mistrovsky výtvarně a neotřele pojatá scéna, k tomu není co dodat. Ale to nebylo zdaleka vše. Druhá část večera patřila Stravinskému a Pták Ohnivák dostal "nový šat". Stálo to za to. Stravinského hudba poskytla něžný a současně silný prožitek všem citlivým duším, nejenom uším. Bylo to jako milující objetí. Výkony baletních umělců byly bravurní. Gratulujeme. Pan Attila Egerházi pomalu stoupá spolu se všemi, kdož se spolupodílejí, po pomyslných schodech vzhůru. Bravo a hodně vnímavých diváků. Máme opět ten intenzivní pocit, že nebýt při tom by nás ochudilo o fascinující prožitek síly a krásy baletního umění.
Ivana a Vladimír Bednářovi

Carmen, 30. 11. 2009

CARMEN??? Říkám ANO. ANO, ANO. To první ANO pro mne představuje nevšední a působivá scéna, to druhé ANO zní pro dokonalý soulad obsahu a formy; a to třetí ANO patří emotivně prožitému, a přesto perfektně technicky zvládnutému tanečnímu umění. Ještě přidám jedno ANO, a to příběhu lásky a vášně jako nádhernému a často smrtícímu kokteilu. A posléze vzkaz pro váhavé a odmítavé diváky. Ponechte předsudky doma, srdce však nezapomeňte vzít s sebou a užijte si tu báječnou podívanou, kde srdce tryská proudem, až to bere dech. Pane Attilo Egerházi, držím Vám palce a umělcům přeji proudící vášnivou krev jako životadárnou mízu. Byli jste obdivuhodní.
Aleš Kámen

Carmen, 24. 11. 2009

Vážení, již několik dnů uplynulo od chvíle, kdy jsem měla možnost zhlédnout baletní představení Carmen v novém pojetí Attily Egerháziho. Nedá mi to, abych nevyjádřila můj intenzivní pocit, že jsem měla možnost být u něčeho zvláštního, nezapomenutelného a svým způsobem neopakovatelného. Představení na mne silně zapůsobilo stejně jako předchozí "etudy" Galavečera Vivaballet. Často jsem v poslední době slýchala jakési zavrhující soudy, kterým nerozumím a přeji si, aby byli lidé více otevření. Balet mne i mého manžela okouzlil a věříme, že se dočkáme stejně povedených a nezapomenutelných baletních uměleckých děl. Přejeme celému baletnímu uskupení a novému tvůrci Attilu Egerházimu hodně fantazie a tvůrčí kreativity, taky hodně nadšených diváků. Nezapomentelný zážitek. Děkujeme.
Ivana a Vladislav Bednářoví

Vážení návštěvníci webových stránek Jihočeského divadla, upozorňujeme, že anonymní ohlasy a ohlasy obsahující vulgarismy nebudou na našich stránkách zveřejňovány!

Jméno a příjmení:

Kontakt:

Ohlas:

Kontrola proti robotům: Součet 38 + 42 je:
© 2002 - 2017 Marten & Louis, spol. s.r.o., www.marten-louis.cz // design - www.designatelier.cz
Připomínky a návrhy zasílejte na czech@marten-louis.cz.
Všechna práva vyhrazena, Jihočeské divadlo, příspěvková organizace
Dr. Stejskala 19, 370 47 České Budějovice