Dítě a kouzla

rodinná opera
premiéra: 6. 5. 2016

Divotvorný hrnec

/ Otáčivé hlediště
muzikál
premiéra: 5. 6. 2019

Evita

muzikál podle životního příběhu Evy Perónové
premiéra: 29. 3. 2019

Holka nebo kluk

převleková hudební komedie
premiéra: 4. 4. 2014
Maurice Ravel

Kouzelný příběh z jednoho domu, ve kterém ožijí lenoška, čínský šálek, čajová konvice, hodiny, učebnice aritmetiky a další, aby se vzbouřily proti zlobivému chlapci, který je trápí. Během hodinové opery přijdou ke slovu i sova, kocour, veverka, oheň, princezna, pastýř s pastýřkou, strom… Opera, která svou hudbou i vtipným libretem učaruje malým i velkým, je ideálním vstupem do tajemného světa hudebního divadla pro celou rodinu.

Francouzský skladatel Maurice Ravel, který je mistrem v zachycení atmosféry, uvedl toto dílo na libreto francouzské spisovatelky Colette v roce 1925 v Monte Carlu a od té doby se Dítě a kouzla zařadilo mezi trvalky operního repertoáru po celém světě.

Opera Jihočeského divadla a inscenační tým pod vedením tandemu SKUTR zve celou rodinu do světa fantazie.

Děti v doprovodu dospělých ZDARMA!

Upozornění: dětské vstupenky nelze zakoupit v podobě e-vstupenek. Můžete si je rezervovat a vyzvednout na pokladně Jihočeského divadla.

Ve vybraných termínech je opera DÍTĚ A KOUZLA rozšířena o edukační program KOUZLA A DÍTĚ, který hravou formou vysvětlí divákům, jak chápat operu.

Burton Lane / V + W / E. Y. Harburg - Fred Saidy

Rezervace vstupenek od 1. 10. 2018 

Obnovená premiéra - těšit se můžete na nové herecké obsazení

Co si takhle znovu říci: My si taky uděláme rodinný výlet do Štědré Doliny ve fiktivním americkém státě Missitucky, kde se odehrává nesmrtelný pohádkový příběh prvého zámořského muzikálu uvedeného u nás v Čechách? Divotvorný hrnec plný zlata, který plní tři přání, plnokrevné postavy v čele s třeboňským vodníkem Čochtanem v báječně rozehraných komediálních situacích z pera autorské dvojice Voskovec a Werich, jež spojují melodické evergreeny Burtona Lanea. 

Představení je opatřeno titulky v češtině, angličtině a němčině (vhodné i pro sluchově postižené)Více informací ZDE.

Tim Rice, Andrew Lloyd Webber

Uvádíme v licenci The Really Useful Group Ltd. 

Libreto: Tim Rice
Hudba:
Andrew Lloyd Webber

Původní divadelní režie: Harold Prince

Kdyby slavnou autorskou muzikálovou dvojici Tim Rice - Andrew Lloyd Webber nezaujal životní příběh Evy Marie Duarte de Perón, narozené 7. května 1919, patrně by tato druhá manželka argentinského prezidenta Juana Peróna byla známá jen historikům Latinské Ameriky. Její charizma, které jí dopomohlo z chudého venkova na post první dámy země a povýšilo ji na novodobou ikonu, se přeneslo i do světoznámého muzikálu. Ten od premiéry v londýnském West Endu v roce 1978 získal celosvětovou oblibu a dočkal se i filmové podoby s popovou ikonou Madonou a Antoniem Banderasem v hlavních rolích. Po sametové revoluci zdomácněl i na tuzemských scénách, zejména díky znamenitému překladu Michaela Prostějovského.

Délka představení 150 minut s přestávkou. 

Antonín Procházka

Slavná stejnojmenná prvorepubliková filmová veselohra Vladimíra Slavínského se – podobně jako Hledám děvče na boogie woogie – stala pro „plzeňského Molièra“ startovací plochou k zbrusu nové, trochu nostalgické, ale více komediální „hudební revue“, kterou dokonce sám autor přivede k životu na jevišti historické budovy Jihočeského divadla! 
 

více > >více > >více > >více > >

Klobouk ve křoví

/ Večer s písněmi Osvobozeného divadla

Kominíček

kouzelná rodinná opera o dvou částech
premiéra: 8. 2. 2019

Kronikáři

stručné dějiny světa v muzikálu
premiéra: 17. 3. 2017

La traviata

romantická opera
premiéra: 20. 10. 2017

K českým hudebním géniům 20.století náleží bez nadsázky Jaroslav Ježek – objevitel moderní české jazzové a taneční hudby a spolutvůrce legendární epochy Osvobozeného divadla V + W. První vlaštovkou spolupráce herců a dramatiků Jiřího Voskovce, Jana Wericha a skladatele Jaroslava Ježka se stala právě před devadesáti lety písnička Tři strážníci jako vtipný symbol i obraz všeho, oč společně usilovali.
Sbor opery Jihočeského divadla pod vedením sbormistra Martina Veselého nabízí pestrou kytici vesměs legendárních písniček v rytmu foxtrotu, blues, tanga, waltzu, rumby, slowfoxu i písničky pochodové a trampské. Kdo by neznal a třeba si i rád společně nezazpíval Tmavomodrý svět, Mercedes, Ezopa a brabence, Život je jen náhoda, Holduj tanci pohybu…

Písničky zazní v doprovodu klavíru, kontrabasu a bicích.

Délku pořadu je možné uzpůsobit dle možností pořadatele.

Benjamin Britten

Kdo se vejde do komína? Kominík ne, leda malý kominíček! A kdo ho může zachránit, aby nemusel prolézat úzkými komíny a dusit se sazemi? Snad jedině děti! Krátká opera z roku 1949 jednoho z nejvýznamnějších britských skladatelů dvacátého století je určena především dětskému a rodinnému publiku, ale svou svěžestí a hravostí snad osloví i další milovníky opery. V první části večera čeká diváky navíc tak trochu kouzelná exkurze do zákulisí divadla, inspirovaná původní první částí opery Kominíček (Hrajeme operu!).

První část představení bohužel není vhodná pro osoby se sníženou schopností orientace a pohybu.

David Hlaváč, Helena Kebrtová, David Košťák

Pro děti 8+

Víte, jak Kolumbus objevil Ameriku nebo jak vedla Johanka z Arku francouzské vojsko do boje? Co když to ale bylo trochu jinak, než jak nás to učili ve škole? Čtrnáctiletému Matyášovi zbyla po tátovi jen hromada zakázaných kronik ve sklepě a jejich vábení se prostě nedalo odolat. A tak se ztratil v dějinách. Jenomže být u toho, když se píše historie, to je někdy pěkně zapeklitá záležitost. Zvlášť, když cestujete ze století do století a snažíte se při tom najít tátu.

Původní rodinný muzikál o příběhu táty a syna na pozadí zběsilého kolotoče dějin. 

Společný projekt Malého divadla, činohry, opery a baletu JD.

V pokladně Jihočeského divadla nebo u našich uvaděčů lze zakoupit soundtrack z muzikálu Kronikáři, v prodeji je také v digitální formě na Supraphonline. CD je také možné stáhnout  např. na iTunesGoogle music a nebo streamovat na Spotify, Deezer Apple music apod. 

Giuseppe Verdi

Po dvanácti letech se na repertoár vrací „ta která sešla z cesty“ – jedna z nejslavnějších operních hrdinek všech dob, Violetta Valéry. Jejím reálným předobrazem byla Maria Duplessis, oslňující hvězda pařížské vyšší společnosti 40. let 19. století. Výjimečný ženský osud, láska, které tato proslulá kurtizána nejvyšší obětí dokázala, že ji miluje víc než sebe, to vše sugestivně zpracoval už Alexandre Dumas ml. v novele Dáma s kaméliemi a sám ji poté zdramatizoval. Když tuto hru uviděl v roce 1852 v Paříži Verdi, rázem v ní spatřil zrcadlo svých vlastních citů k osudové ženě, pěvkyni Giuseppině Strepponi. Tato inspirace podnítila hudební drama, jež svou ryzostí ční nad dobou i prostředím a vybízí k stále novým inscenačním řešením. V režii a choreografii Veroniky Poldauf Riedlbauchové vystoupí v hlavní roli jako host sólistka opery ND Marie Fajtová v alternaci s Marií Bisso.

Svatopluk Sem získal za roli otce Germonta celostátní Thálii 2017!

více > >více > >více > >více > >

Má vlast

/ cyklus symfonických básní
premiéra: 28. 10. 2018

Nabucco

dramatická opera s biblickým námětem
premiéra: 31. 1. 2020

OPERETA GALA #1

/ 200. narozeniny papá Offenbacha!
premiéra: 19. 11. 2018

Prodaná nevěsta

komická opera
premiéra: 12. 10. 2018
Bedřich Smetana

Jihočeské divadlo ve spolupráci s městem Českém Budějovice pořádá slavnostní koncert ke stému výročí vzniku samostatného Československého státu.

Žijeme v krajině utvářené Vltavou a Dunajem, která je geografickým i kulturním srdcem Evropy. Koncertem se snažíme připomenout pestrý hudební život dokreslující historicko-kulturní podhoubí vzniku samostatného Československého státu před 100 lety.

Československo bylo vyhlášeno 28. října 1918. Jeho hranice byly vymezeny mírovými smlouvami
a z nich vycházejícími rozhodnutími v rámci versailleského mírového systému.

První souborné provedení celého cyklu Má vlast se konalo 5. listopadu 1882 v Praze na Žofíně.
Dílo vzniklo v době dozvuků českého národního obrození, postupně se z něj stalo jedno z vrcholných děl české klasické hudby. Má vlast se každoročně hraje například jako první zahajovací dílo na festivalu Pražské jaro a 28. října v den české státnosti.
 

Giuseppe Verdi

Krále, jenž se prohlásil za boha, pokořila otrokyně. Význam svobody a lidskost doceníme často až tehdy, když se obojího nedostává. 

V řadě verdiovských operních hitů nastudovaných pod taktovkou generálního hudebního ředitele opery JD Maria De Rose (Rigoletto, Aida, Trubadúr, Traviata) chybí dosud na repertoáru titul Nabucco, Verdiho třetí opera, která znamenala zásadní zvrat v autorově tvorbě i osobním životě. Libreto Temistocla Solery volně zpracovává starozákonní příběh o osvobození Židů z babylonského zajetí králem Nebukadnesarem II. (v italštině zkráceně Nabucco) ze 6. stol. před Kristem. V opeře se objevují nadčasová témata, která ani dnes neztrácejí nic ze své naléhavosti, do dějin se však Nabucco zvlášť nesmazatelně zapsal hlavně sborem zotročených Židů „Va, pensiero sull´ ali dorate“ (Leť, myšlenko, na zlatých křídlech) ze třetího dějství opery. Jeho melodie se brzy rozletěla do celého světa a svou prostou krásou umocněnou dramatickou situací a sborovým zpěvem budí dodnes v každém posluchači právem nadšení. Jméno všestranně talentované režisérky Veroniky Poldauf Riedlbauchové po mimořádně úspěšné Traviatě slibuje opět originální a silnou inscenaci, plnou výrazných, emočně působivých obrazů, v duchu italského rčení „Che fata nuova“ (Jak je to nové), jež provázelo první uvedení Nabucca v milánské La Scale 9. března 1847. 

Opereta gala #1
200. narozeniny papá Offenbacha aneb O+H není jenom OH

Pod iniciálami této první vlaštovky - OH - se tentokrát neskrývá proslulé „Otáčko“ v Českém Krumlově, nýbrž dvojice slavných miláčků „podkasané Múzy“ Jacquese Offenbacha a Florimonda Hervého skladatelů i rivalů, kteří v Paříži položili základy nesmrtelnému hudebnímu žánru OPERETY. Silou vtipu a hudební vynalézavostí nemůže violoncellovému virtuózovi Offenbachovi - autoru více než stovky operet - konkurovat původně arteterapeut v ústavu pro mentálně postižené v Bicétre a kapelník pařížského chrámu sv. Eustacha jménem Hervé, kdyby… Kdyby ovšem mezi dvacítkou jeho operet nebyla v Česku jedna z nejoblíbenějších - slečna Netýkavka, „Nituška“! Na otáčivém hledišti Vás dnes večer sice nepovozíme, přesto nás čeká neměně zábavná projížďka v rytmu lehkonohé paní O. - s nebeskými tóny i pekelným galopem…
 

Bedřich Smetana

Partnery inscenace jsou: Národní podnik Budějovický Budvar a Auta Borek.

Smetanova anekdota o nevěstě, kterou ženich prodá sám sobě, patří mezi nejúspěšnější komické opery. Byla zkomponována původně jako zpěvohra s mluvenými dialogy a sám skladatel ji označil jako „hračku“, kterou vnímal jako vítané rozptýlení od vážných oper. Přesto se nerodila snadno a Smetana svůj osobitý „národní styl“ cizeloval pečlivě a až čtvrtá verze opery se stala verzí finální. „Prodanka“, jak jsme si ji familiárně překřtili, už od doby svého vzniku před více než 150 lety symbolizovala příslovečnou českou hudebnost a smysl pro humor. Smetanovy veselohry však vedle komiky obsahují vždy i velkou dávku niterného citu a lyriky, srozumitelné snad každému, kdo chce tento jedinečný hudební dar přijmout a radovat se z něho. Prodaná nevěsta je nejen zakladatelským dílem národní české opery, ale také stále životnou, laskavou i trochu sebeironickou hudební komedií, stále atraktivní pro diváky napříč věkovým spektrem. Patří zaslouženě ke zlatému fondu české i světové opery. Na repertoár opery JD se vrací po více než dvaceti letech v hudebním nastudování Maria De Rose a režii mladého talentovaného režiséra Marka Mokoše. Roli Mařenky ztvární renomovaná sopranistka, rodačka z Vidova, Jana Šrejma Kačírková v alternaci s naší kmenovou sólistkou Kateřinou Špilauer Hájovskou.

Upozorňujeme diváky, že se v představení používá stroboskop.

více > >více > >více > >více > >

Příležitost dělá zloděje

/ aneb Italština pro zamilované
operní crazy komedie se záměnou identit
premiéra: 7. 10. 2016

Rusalka

/ Otáčivé hlediště
opera
premiéra: 17. 7. 2014

Tajemství

komická opera
premiéra: 6. 3. 2020

Trubadúr

drama osudné záměny identity
premiéra: 20. 1. 2017
Gioacchino Rossini

Slibně rozjetý operní road-trip do Neapole končí v bláznivých zmatcích v momentě, kdy na dálku dohodnuté námluvy nečekaně zkomplikuje záměna aut a následně i osob. Když se navrch přidají i vrtochy půvabné, nicméně temperamentní Italky, je to příslib zábavy nejen pro milovníky opery. Tato méně známá Rossiniho jednoaktovka je třetí operou teprve dvacetiletého skladatele podle námětu stejnojmenné francouzské komedie Eugèna Scribe. Pro svůj režijní debut v JD si ji vybral šéf opery Tomáš Studený, který je i autorem nového českého znění.

Antonín Dvořák

Rezervace vstupenek od 1. 10. 2018 

Dvořákova nejkrásnější opera nezazní nikde lépe, než před Otáčivým hledištěm. Současné ztvárnění tohoto hudebního klenotu mělo svou premiéru v roce 2014 v režii jednoho z nejvýraznějších českých operních tvůrců Jiřího Heřmana a pod taktovkou generálního hudebního ředitele opery JD Maria De Rose. Tato inscenace se zařadila k nejoriginálnějším divadelním projektům před Otáčivým hledištěm.

Představení je opatřeno titulky v češtině, angličtině a němčině (vhodné i pro sluchově postižené)Více informací ZDE.

Bedřich Smetana

Cituplná komedie o velkých i malých tajemstvích a hledání opravdových pokladů. Přenesená inscenace z Národního divadla moravskoslezského v Ostravě. 

Předposlední dokončená opera již těžce nemocného Bedřicha Smetany na libreto Elišky Krásnohorské bývá považována za jeho nejlepší jevištní dílo. Její síla je v nezdolném temperamentu, citovosti a především svrchované muzikalitě. Smetana se dokázal s nebývalým pochopením vcítit do každé postavy i situace a svou hudbou modelovat nejniternější stesky i radosti, konflikty i vášně. Spřízněnou duši v tomto ohledu nalezl i v Elišce Krásnohorské: „Hledám vždy v komice také onen hlubší humor, který má svůj kořen v záhadách citu, v nitru lidském…“

Tajemství je opera o zatrpklém muži, který se nedokáže vypořádat s pocitem křivdy z ponížení a hořkosti z nenaplněné lásky. Ale cesta ke smíření je po dvaceti letech zarostlá všelijakým trním. Na povrch vyplouvají staré křivdy, osočování a naschvály. Až sestup do temnoty podzemí pohne Kalinu k prohlédnutí a pochopení, co je jeho skutečným a nejcennějším pokladem.

Inscenace měla původní premiéru 27. 4. v Národním divadle moravskoslezském v Ostravě a byla s úspěchem uvedena i na festivalu Smetanova Litomyšl 24. 6. 2017.

Giuseppe Verdi

Ústřední postavou tragického příběhu je žena poznamenaná hrůzným traumatem minulosti. Její neukojitelná touha po pomstě v ní pozvolna ničí všechno lidské a stane se nakonec osudnou i pro Manrica a Lunu, dva soky v lásce, kteří až do poslední chvíle netuší, že jsou ve skutečnosti sourozenci. Drama situované původně do Španělska 15. století podle námětu Antonia Garcíi Gutiérreze je plné vyhrocených situací, zachycených v hudbě geniálního italského melodika. Trubadúr patří jistě právem k hrstce nejhranějších oper, které stále lákají další interprety i inscenátory. V italském originále s českými a německými titulky.

více > >více > >více > >více > >

Turandot

/ Otáčivé hlediště
orientální pohádka v italské opeře
premiéra: 2. 8. 2019

Utajený koncert #7

/ Hudba nad zlato
koncert

Wintonův vlak

nová opera o lidskosti a hrdinství
premiéra: 6. 5. 2020

Zpívání v dešti

muzikál
premiéra: 13. 2. 2015
Giacomo Puccini

Rezervace vstupenek od 1. 10. 2018 

Turandot je překrásná, ale krutá princezna, která se zbavuje svých nápadníků tak, že jim dává hádanky a nechává je setnout, když je neuhodnou. Princ Kalaf tři hádanky uhodne a princeznu může mít, jenže místo toho dá raději v sázku vše, aby získal její srdce…

Není divu, že Turandot se téměř okamžitě po svém uvedení stala jednou z nejoblíbenějších oper světového repertoáru. Má totiž všechno, co činí operu skutečně velkolepou. Silný příběh se symbolickými přesahy, pompézní jevištní obrazy, vyhrocené konflikty, spád a především naprosto úchvatnou hudbu, bohatou na podmanivé melodie. Jednou z nich je třeba slavná árie prince Kalafa „Nessun dorma…“, která si svou oblíbeností nezadá ani s největšími hity populární hudby. Mimořádný zážitek ovšem slibuje i nastudování Turandot, vůbec poprvé zde, v neopakovatelné atmosféře Otáčivého hlediště, se špičkovými sólisty, pod taktovkou Maria De Rose a v režii Tomáše Pilaře.

Puccini komponoval Turandot s vědomým úsilím vytvořit své životní dílo, v posledních letech života, kdy bojoval se smrtelnou nemocí. Libretisté Giuseppe Adami a Renato Simoni horečně hledali pro skladatele vhodnou předlohu, již se nakonec podařilo nalézt ve stejnojmenné hře významného italského dramatika Carla Gozziho (1762), který se zas nechal inspirovat sbírkou perských pohádek Tisíc a jeden den. Puccinimu se však přes nesmírné nasazení nepodařilo operu dokončit, a tak dvě závěrečné scény opery podle autorových skic a poznámek dokomponoval jeho přítel a žák Franco Alfano. 

Představení je opatřeno titulky v češtině, angličtině a němčině (vhodné i pro sluchově postižené)Více informací ZDE.

Utajený koncert #7
Hudba nad zlato
14. 3. a 15. 3. 2019 / sraz vždy u Samsonovy kašny na náměstí Přemysla Otakara II. v 19:00

Koncertujeme na neobvyklých místech

Salcburk - Paříž - Benátky
Koncertní putování za skladbami W. A. Mozarta, G. Rossiniho, A. Vivaldiho

W. A. Mozart (1756 - 1791)
Divertimento D-dur pro smyčcový orchestr, KV 136 (1772)

G. Rossini (1792 - 1868)
Une larme - téma s variacemi pro violoncello a smyčcový orchestr (ze sbírky Péchés de vieillesse, album IX., No. 10)

A. Vivaldi (1678 - 1741)
Čtvero ročních dob - Čtyři koncerty pro housle a smyčcový orchestr (Le quattro stagioni), op. 8 (1725)

Sólo na housle Pavel Šporcl
Sólo na violoncello Václav Žák
Dirigent Mario de Rose
Orchestr opery Jihočeského divadla 

Už šestkrát jsme vás na předchozí Utajené koncerty zavedli na místa, kam byste se normálně nepodívali. Tyto koncerty jsou kombinací klasické hudby a zábavy a konají se na zajímavých místech, která veřejnosti obvykle nejsou přístupná. První z nich se konal na základně Letecké záchranné služby v Plané u Českých Budějovic, druhý v depu Dopravního podniku města České Budějovice, třetí v bývalé slévárně Škoda, nyní výrobní hale společnosti 4Rail, čtvrtý v areálu Aeroklubu České Budějovice na letišti Hosín, pátý v atriu společnosti E.ON v blízkosti Jihočeského divadla a poslední, šestý na ranči Patrio v Plástovicích. 

I tentokrát půjdeme na utajené místo. Chcete vědět, jak na to?

  • Rezervujte / kupte si vstupenku na koncert.
  • Vyrážíme vždy ve čtvrtek 14. a v pátek 15. března 2019 od Samsonovy kašny na náměstí Přemysla Otakara II. v 19.00.
  • Hoďte se do gala, a protože půjdeme v naprostém utajení vezměte si škrabošky 
  • Není vhodné pro osoby s omezenou možností pohybu 

Jste-li zvědaví, kam vlastně půjdeme, a případně chcete vyhrát volné vstupenky do Jihočeského divadla, zaregistrujte se na www.jihoceskedivadlo.cz/utajenekoncerty. Stačí napsat jméno, příjmení a kontakt. Postupně vám budeme zasílat indicie k místu konání koncertu. 

Mario De Rose

Nová opera o lidskosti a hrdinství v kritických okamžicích.

Motto: „Ignis aurum probat miseria fortes viros.“
(Zlato se pozná v ohni, stateční lidé v neštěstí.)
Seneca

Opera o lidech, kteří našli sílu vystoupit z řady a pomohli tam, kde mnozí jiní ubližovali, nebo měli strach. Inspiruje se životem sira Nicholase Wintona, který v roce 1939 zachránil 699 československých židovských dětí a stal se tak jedním z nositelů světla v časech temnoty.

Inscenaci připravujeme v koprodukci s Dolnobavorským zemským divadlem v Pasově v režii jeho intendanta Stefana Tilcha. Devadesátiminutové dílo, jehož libreto i hudbu napsal Mario De Rose, s dramaturgickým přispěním Pavla Drábka a Simony Petrů, se skládá ze tří částí. První, Conditio humana (Lidská podstata), je o zranitelnosti, slabinách a náchylnosti k ubližování, druhá, Horror noctis (Děsy noci), o zdánlivě nekonečné temnotě, a poslední, Lux (Světlo), je o jiskrách naděje, okamžicích, kdy se rozhodneme změnit běh věcí, a konečně o návratu k toleranci, laskavosti, úctě, osobním svobodám a lidským právům. V opeře se v dramatických situacích prolínají historické momenty s fragmenty z klasické evropské literatury zpívanými v původních jazycích.

Wintonův vlak je poctou těm mnoha známým i zapomenutým hrdinům, kteří se dali všanc a přispěli k tomu, aby svět byl o něco laskavější místo k životu.

B. Comden, A. Green & N. H. Brown, A. Freed

Od chvíle, kdy se na stříbrném plátně objevil americký stejnojmenný filmový muzikál režiséra a tanečníka Gene Kellyho, uplynulo už 65 let. Podobně jako u pozdějšího filmového – i divadelního – evergreenu Někdo to rád horké, tvůrci „Zpívání“ děj zasadili do zlatých dvacátých. Nestárnoucímu milostnému příběhu z Hollywoodu oněch let neodolatelně, ale především láskyplně parodujícího zmatky kolem vynálezu zvuku ve filmu už dávno sluší i divadelní prkna. Vraťme se se slavným hereckým párem Donem Lockwoodem a Linou Lamontovou zpátky do roku 1927 a postavme je před zapeklitý úkol – na plátně nejen poprvé promluvit, ale i zazpívat!

více > >více > >více > >více > >
© 2002 - 2019 Marten & Louis, spol. s.r.o., www.marten-louis.cz // design - www.designatelier.cz
Připomínky a návrhy zasílejte na czech@marten-louis.cz.
Všechna práva vyhrazena, Jihočeské divadlo, příspěvková organizace
Dr. Stejskala 19, 370 47 České Budějovice
Zásady ochrany osobních údajů