Referent marketingu

 

JIHOČESKÉ DIVADLO, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE, HLEDÁ VHODNÉHO KANDIDÁTA - KANDIDÁTKU NA POZICI:


REFERENT MARKETINGU


ČEMU SE BUDETE HLAVNĚ VĚNOVAT:

  • Kompletní zajištění tiskovin repertoárových i mimo repertoárových akcí (komunikace se soubory, produkcí JD, grafiky a fotografy. Zajištění dodání textových podkladů a následná příprava textů pro grafika, jazykové korektury, předání finálního dokumentu k tisku produkci JD)
  • Správa webových stránek Jihočeského divadla
  • Správa sociálních sítí Jihočeského divadla (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube)
  • Denní monitoring médií
  • Příprava podkladů pro ekonomický útvar k uzávěrkám a grantům
  • Správa archivu Jihočeského divadla
  • Spolupráce na přípravě tiskových konferencí (příprava prezentací a tiskových materiálů)
  • Spolupráce na přípravě reklamních kampaní


JAKÉ POŽADAVKY MUSÍTE SPLŇOVAT?

  • Vysokoškolské vzdělání.
  • Nutností je výborný cit pro komunikaci a diplomatické jednání.
  • Důležitým prvkem je odolnost vůči stresu.
  • Za samozřejmost považujeme dochvilnost, pečlivost, časovou flexibilitu a smysl pro detail.


MŮŽEME NABÍDNOUT:

  • Termínovaný pracovní poměr se zkušební dobou 3 měsíce.
  • Odměňování podle katalogu prací – základní plat stanovený dle délky dosažené praxe, po uplynutí zkušební doby osobní příplatek.
  • 25 dní dovolené.
  • Zvýhodněné vstupné na představení Jihočeského divadla, příspěvek na stravování.


PÍSEMNÉ NABÍDKY SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM A PRŮVODNÍM DOPISEM ZASÍLEJTE DO 14. 3. 2023 NA ADRESU:
Zuzana Gebrová, personalista
Jihočeské divadlo, Dr.Stejskala 424/19, 370 47 České Budějovice
e-mail: zuzana.gebrova@jihoceskedivadlo.cz