Referent marketingu
JIHOČESKÉ DIVADLO, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE, HLEDÁ VHODNÉHO KANDIDÁTA - KANDIDÁTKU NA POZICI:
REFERENT MARKETINGU
ČEMU SE BUDETE HLAVNĚ VĚNOVAT:
- Kompletní zajištění tiskovin repertoárových i mimo repertoárových akcí (komunikace se soubory, produkcí JD, grafiky a fotografy. Zajištění dodání textových podkladů a následná příprava textů pro grafika, jazykové korektury, předání finálního dokumentu k tisku produkci JD)
- Správa webových stránek Jihočeského divadla
- Správa sociálních sítí Jihočeského divadla (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube)
- Denní monitoring médií
- Příprava podkladů pro ekonomický útvar k uzávěrkám a grantům
- Správa archivu Jihočeského divadla
- Spolupráce na přípravě tiskových konferencí (příprava prezentací a tiskových materiálů)
- Spolupráce na přípravě reklamních kampaní
JAKÉ POŽADAVKY MUSÍTE SPLŇOVAT?
- Vysokoškolské vzdělání.
- Nutností je výborný cit pro komunikaci a diplomatické jednání.
- Důležitým prvkem je odolnost vůči stresu.
- Za samozřejmost považujeme dochvilnost, pečlivost, časovou flexibilitu a smysl pro detail.
MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Termínovaný pracovní poměr se zkušební dobou 3 měsíce.
- Odměňování podle katalogu prací – základní plat stanovený dle délky dosažené praxe, po uplynutí zkušební doby osobní příplatek.
- 25 dní dovolené.
- Zvýhodněné vstupné na představení Jihočeského divadla, příspěvek na stravování.
PÍSEMNÉ NABÍDKY SE STRUKTUROVANÝM ŽIVOTOPISEM A PRŮVODNÍM DOPISEM ZASÍLEJTE DO 14. 3. 2023 NA ADRESU:
Zuzana Gebrová, personalista
Jihočeské divadlo, Dr.Stejskala 424/19, 370 47 České Budějovice
e-mail: zuzana.gebrova@jihoceskedivadlo.cz